Tuesday 6 July 2010

Kasaoka

Bosan...
Update Gambar sudah

Sejurus sampai di Kasaoka Station





Dibilik Hotel..

Aku bertolak dari Sendai pukol 9 pagi. Take BulleT Train(Yamabiko) dari Sendai ke Tokyo dalam 2 jam(400Km).

Sampai Tokyo tukar Bullet Train(Nozomi) ke Okayama. 3 Jam lagi(500~600kM). Sepanjang perjalanan ke Okayama, aku tidak dapat melelapkan mata memandangkan aku dah tido dalam Yamabiko dan aku lapo gile. Takder bento halal plak yang dijual. Minum air jerk. Tapi apa yang best Nozomi berbanding Yamabiko, Nozomi menyediakan smoking lounge. Wah, seronok arr aku, pikirku pada awalnya.

So aku pilih tempat paling dekat ngn smoking lounge tuh. Isap rokok sepam, balik ke tempat duduk, sampai Shinagawa, datang mamat hoppers duk sebelah aku, dia bukak laptop letak atas meja, pasang earphone, tido. Haram!! Camne aku nak pegi isap rokok!!!Marah aku dalam hati.

Haha, tapi selamba jerk aku kejut beliau untuk pegi merokok. Nanti kalau aku balik naek Nozomi, aku sertakan gambar smoking lounge n keadaan dalam Bullet Train.

Owh, btw, aku datang ke Kasaoka ni sebab ada temuduga kerja. Doakan kejayaanku

3 comments:

  1. Keje apekah.ko becite2 keje menetap kt jepun terus kah

    ReplyDelete
  2. takder arr...ni interview untuk keje kat Malaysia...company japan...hehe...

    ReplyDelete
  3. oo okeh haha mane tau dah tanak blk msia dah

    ReplyDelete